Reeder Destek

Yardımcı Olmak İçin Burdayız



Ürün Satın Alma


Reeder dünyasını daha yakından tanımak istiyorsanız bu bölümden ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.


Başla


Cihaz Model Yükseltme


Kullandığınız cihazın modelini yükseltmek istiyorsanız bu bölümden cihazınızın modelini yükseltebilirsiniz.


Başla


Sipariş Durumunu Sorgula


Reeder dünyasının içinden size uyan ürününüzü seçip aldıktan sonra siparişinizin hangi aşamada olduğnu görmek için bu kısımdan sorgulayabilirsiniz.





Servis Durumunu Sorgula


Teknik Servise gönderdiğiniz ürünün hangi aşamada olduğunu öğrenmek istiyorsanız, size verilmiş olan Servis ID numarası ile sorgulama yapabilirsiniz.



Makaleler



Yazılım


Kullanım


Servis


Verimlilik
 
 

Servise Ürün Gönderme

Teknik Servise ürün göndermeden önce yapılması gerekenler
Cihazı en az 20 dk şarj edin.
Şarj aletinde problem olmadığından emin olun.
Makaleler -> Yazılım bölümünden problemlere göz atın.
Cihazınızı veya ürünü teknik servise göndermeden önce lütfen cihaz kutusuna ŞARZ ADAPTÖR USB KABLO koyunuz.
Servis Kayıt Formunu doldurun .
Ürününüzü gönderirken zarar görmeyecek şekilde paketlediğinizden emin olun.
Servisteki cihazınızın durumunu takip etmek için Servis Durum Sorgulama sayfasını kullanabilirsiniz.
 

Banka Bilgilerimiz



Garanti Bankası Şube kodu: 190

Hesap Adı : Selekt Bilgisayar İletişim Ürn.İnş.San.Ltd.Şti

Samsun Atakum Hesap No: 6290827

IBAN: TR48 0006 2001 0600 0006 2908 27

İletişim



Arızalanan cihazınızı tarafımıza "ücretsiz" bir şekilde gönderebilmeniz için Servis Kayıt Formunu doldurduktan sonra size verilen referans numarası ile birlikte MNG Kargo'dan gönderim yapabilirsiniz.

SERVİS KAYIT FORMU'na ulaşmak için tıklayınız.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ
0850 811 73 33
Çalışma Saatleri 09:00-19:00 (Pazartesi-Cuma)
info@reeder.com.tr
Samsun Operasyon Merkezi / Teknik Servis
Kerimbey Mah. Org. Sanayi Bulv. No : 28 Tekkeköy / Samsun

E-Bültene Kaydolun

 

Loading...