ReePANYA'dan Müthiş Fırsatlar!

Reeder Kampanya Formu

Teknik Servis

Uzaktan Erişim ile Teknik Destek

Teknik servis destek taleplerinizin %60’ının uzaktan destek ile teknik servis uzmanlarımız tarafından çözülebileceğini biliyor musunuz? Hemen reeBOT Asistana yaz sorununu uzaktan çözsün. Çözülmezse, sizi önce ilgili çözüm kanallarımıza gerekirse de Özel Müşteri Temsilcimize ulaştırsın.



En Yakın ReeDükkan'ımızda Anında Destek

Artık tüm Türkiye'yi dolaşan Özel Reeder RING araçları ile günlük hizmet veriyoruz. Uzun kargo süresi sorunu, kırılma ve kaybolma riski de yok. Servise göndermek istediğiniz cihazınızı size en yakın ReeDükkan'ımıza fatura ve aksesuarları kutu içerisinde bulunacak şekilde getirmeniz yeterli olacaktır. Danışmanlarımız ReeDükkanlarımızda sizinle özel olarak ilgilenerek destek olacaktır. Size en yakın ReeDükkan bilgileri için buraya tıklayınız.



Kargo ile Gönderim

Kargo gönderim kodunuzu alarak ürününüzü teknik servise göndermek için buraya tıklayınız.

"Servise gönderim sağlayacağınız cihazınızın Şarj aleti, Faturası ve İletişim bilgilerinizi cihaz kutusunun içerisinde bulundurunuz."

"Servise gönderim sağlamış olduğunuz sim kart, sd kart, kılıf , kırılmaz cam vb. ek aksesuarlardan servisimiz sorumlu değildir."

Servis Durumu Sorgulama ve Ödeme



Teknik servise gönderdiğiniz cihazınızın hangi aşamada olduğunu aşağıdaki butona tıklayıp öğrenebilirsiniz.

Kredi Kartı İle Ödeme

Teknik Servise gönderdiğiniz cihazınız için işlem ücreti talep ediliyorsa kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.


1- Butona tıkladığınızda açılan sayfada "Servis ID " yazılı kısma size özel olarak verilen Servis ID Numaranızı doldurarak "Sorgula" botununa tıklayınız.

2- Eğer girdiğiniz Servis ID Numaranız sistem ile eşleşirse , "Cihaz Modeli", ve "Fiyat" bilgileri listelenecektir.

3- Bilgileri kontrol ettikten sonra ödemeniz gereken miktarı Kredi Kartı ile ödemeniz için "Öde" butonlarına kullanarak Finansbank'a ait güvenli kredi kartı çekim sayfasına yönlendirileceksiniz. "Hızlı Servisli Öde" butonunu kullanırsanız üç gün içerisinde cihazınız tarafınıza kargolanacaktır.

4- Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptıktan sonra işleminiz tamamlanacaktır.

Havale İle Ödeme

1 - Linke tıkladığınızda açılan yeni sayfadaki "Servis ID Numaranız" yazılı kısma size özel olarak verilen Servis ID Numaranızı doldurarak "Sorgula" botununa tıklayınız.

2- Eğer girdiğiniz Servis ID Numaranız sistem ile eşleşirse , "Cihaz Modeli", ve "Fiyat" bilgileri listelenecektir.

3 - Öğrendiğiniz bu bilgileri kullanarak banka üzerinden havale işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Banka bilgilerimiz aşağıda yer almaktadır:
4 A - PTT Hesabına Ödeme

"PTT Hesabımıza masrafsız şekilde, açıklama kısmına 100 ile başlayan Servis ID numaranızı yazarak ödeme yapabilirsiniz."

Hesap Adı: REEDER TEKNOLOJİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Hesap Numarası: 17002674

4 B -Havale/EFT Ödeme
Alıcı kısmına Selekt Bilgisayar, açıklama kısmına 100 ile başlayan Servis ID numarasını yazarak ödeme yapabilirsiniz.

Halkbank Şube kodu: 0662-Canik Şubesi
Hesap Adı: REEDER TEKNOLOJİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Hesap No: 10261288
IBAN: TR62 0001 2009 6620 0010 2612 88

Havaleyi yaparken açıklama bölümüne Servis ID numaranızı yazmanız gerekmektedir.

5 - Havaleyi yaptıktan sonra dekontunuzu destek@reeder.com.tr adresine Servis ID numaranızla birlikte göndermeniz gerekmektedir.


"Tercihinizi belirterek Kapıda Nakit veya Kredi Kartı ile ödeme seçeneklerinden faydalanabilirsiniz."

Yukarı git