Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Android cihazınızdaki bir uygulama veya web sitesi aracılığıyla internete erişemiyorsanız, cihazınızda ağ bağlantısı problemi yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız:
Cihazınızı yeniden başlatın. Basit görünebilir, ancak bazen kötü bir bağlantıyı düzeltmek için tek yapılması gereken şey bu olabilir.
Yeniden başlatma işe yaramazsa kablosuz ağ ve mobil veri arasında geçiş yapın:Ayarlar uygulamanızı açıp Ağ ve internet ya da Bağlantılar'a dokunun. Cihazınıza bağlı olarak bu seçenekler farklı olabilir.
Kablosuz bağlantıyı kapatıp mobil veriyi açın ve herhangi bir fark olup olmadığını kontrol edin.
Herhangi bir fark yoksa mobil veriyi kapatıp kablosuz bağlantıyı açın ve tekrar kontrol edin.
Aşağıdaki sorun giderme adımlarını deneyin.
Tüm bunlar dışında hücresel veri sorunu için:
S23 model bir telefon olduğunu düşünerek, hücresel veri sorunları genellikle birkaç farklı sebepten kaynaklanabilir. İşte bu tür sorunları çözmek için bazı genel öneriler:
Eğer bu adımlarHücresel veri açık olmasına rağmen internete giremiyorum sorununu çözmezse, operatörünüzle iletişime geçmek veya telefonunuzun teknik destek ekibiyle görüşmek en iyi seçenek olabilir.
Bütün bu adımların doğru ilerlediğinden emin olmanıza rağmen sorun devam ediyorsa cihazınıza teknik servis ve müşteri hizmetleri desteği alabilmek için https://reeder.com.tr/bize-ulasin adresini ziyaret edebilirsiniz.