0%

Görüntülü Görüşmede Ses Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2021, P13 Blue 2022, P13 Blue Max Lite, P13 Blue Max cihazınızda görüntülü görüşme sırasında ses kesilme sorunu yaşıyorsanız aşağıda bulunan adımları sırasıyla uygulayınız.

Görüntülü görüşme sırasında sesinizin kesik gitmesinin sebebi kullanmış olduğunuz operatör ve alınan sinyalden kaynaklı olabilir. Alınan sinyalin düşük olması kalite kaybına yol açabilir. Farklı bir sim kart ile deneme sağlayarak kontrol yapınız. Sorun hala devam ediyor ise lütfen operatörünüz ile iletişime geçiniz.

Görüntülü görüşmenizi Wifi ile gerçekleştiriyorsanız Wifi bağlantı seviyenizin yüksek olması, mobil veri ile gerçekleştiryorsanız şebeke verinizin aşağıda kırmızı ile gösterilen alandaki gibi yüksek olması görüşme kalitenizi arttıracaktır.

Alınan sinyal seviyesinin yüksek olmasına rağmen sorun yaşamaya devam ediyorsanız yaşamış olduğunuz sorun için cihazın Ayarlar menüsünden Sistem sekmesine giriniz. Gelişmiş seçeneklerden Sıfırlama Seçeneklerine geliniz ve Kablosuz, mobil, bluetooht'u sıfırla seçeneğine girerek ağ ayarlarını sıfırlayınız.

WhatsApp Destek Hattımızla iletişime geçmek için tıklayınız. 

Yukarıda verilen adımları denediğiniz halde sorununuz devam ediyorsa ürününüzü size en yakın ReeDükkan'ımıza teslim edebilir ya da UPS Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Detaylar için tıklayınız.