Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Reeder cihazınızda görüntülü görüşme veya arama sırasında hoparlör ile görüşme sağlarken ses sorunu mu yaşıyorsunuz? Çözümü için aşağıdaki yazımızı inceleyebilirsiniz.
Cihazınızın mikrofon sayısı ve konumu görüşme sırasındaki ses kalitenizi etkileyecektir. Eğer cihazınızda birden fazla mikrofon bulunan cihazlar arama şekli sesinizin algılanacağı mikrofonu etkileyecektir.
Eğer iki mikrofona sahipseniz; görselde de gözüktüğü gibi 1 adet mikrofon cihazınızın alt yüzünde ve 1 adet mikrofon cihazınızın üst kısmında bulunmaktadır. (Ekteki görseller S19 Max Pro cihazına ait olup örnek olarak kullanılmıştır.)
Cihazınız ile arama yaparken, ses kaydı alırken vs. telefonunuzun alt kısmında bulunan mikrofon çalışmaktadır. Ancak görüntülü görüşme veya arama sırasında hoparlör üzerinden görüşme sağladığınızda telefonunuzun üst kısmında bulunan mikrofon çalışmaktadır. Bu nedenle görüntülü görüşme veya hoparlör üzerinden arama gerçekleştirilirken ses sorunu yaşadığınızda telefonunuzun yönünü değiştirerek aktif olan mikrofonu kendinize yaklaştırmayı deneyebilirsiniz.
Eğer yaşadığınız ses sorunu devam ediyorsa yaşadığınız problem farklı bir nedenden kaynaklanıyor olabilir. Aşağıda bulunan bağlantıya tıklayarak, yazımızda sıraladığımız çözüm yöntemlerini denyebilirsiniz.