servis-durum-bilgisi



Servis Durumu sorgulama ve Servis Ücreti Ödeme

Teknik Servise gönderdiğiniz cihazınızın hangi aşamada olduğunu  http://reeder.com.tr/service-status adresinden öğrenebilirsiniz.

Bu sayfada cihazınızı teknik servise gönderme aşamalarını öğrenebilirsiniz.

 

Kredi Kartı İle Ödeme 

Teknik Servise gönderdiğiniz cihazınız için işlem ücreti talep ediliyorsa kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.Link yeni bir sayfada açılacaktır. Sorgulama ekranında sorun yaşarsanız yardım için açık kalacak bu ekrandaki aşağıdaki bilgiler faydalı olacaktır.

Sorgulama ekranını nasıl kullanacağınız ve nasıl ödeme yapacağınız aşağıda anlatılmıştır.

1 - Linke tıkladığınızda açılan yeni sayfadaki " Servis ID Numaranız " yazılı kısıma size özel olarak verilen Servis ID Numaranızı doldurarak "Sorgula" botununa tıklayınız.

2 - Eğer girdiğiniz Servis ID Numaranız sistem ile eşleşirse " Gönderen İsim - Soyisim ", "Cihaz Modeli" , "Arıza Açıklaması" ve "Fiyat" bilgileri listelenecektir.

servis-durum-bilgisi

3 - Bilgileri kontrol ettikten sonra ödemeniz gereken miktarı Kredi Kartı ile ödemeniz için "ÖDE" butonuna tıklayarak Finansbank'a ait güvenli kredi kartı çekim sayfasına yönlendirileceksiniz. Tüm bilgileri eksiksiz ve doğru girdikten sonra ödeme işlemini gerçekleştiriniz.

4 - Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptıktan sonra işleminiz tamamlanacaktır.

 

Havale İle Ödeme

 

1 - Linke tıkladığınızda açılan yeni sayfadaki " Servis ID Numaranız " yazılı kısıma size özel olarak verilen Servis ID Numaranızı doldurarak "Sorgula" botununa tıklayınız.

2 - Eğer girdiğiniz Servis ID Numaranız sistem ile eşleşirse " Gönderen İsim - Soyisim ", "Cihaz Modeli" , "Arıza Açıklaması" ve "Fiyat" bilgileri listelenecektir.

servis-durum-bilgisi

3 - Öğrendiğiniz bu bilgileri kullanarak banka üzerinden havale işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Banka bilgilerimiz aşağıda yer almaktadır:

Garanti Bankası Şube kodu: 190 / Hesap Adı : Selekt Bilgisayar İletişim Ürn.İnş.San.Ltd.Şti / Samsun Hesap No:6290827 IBAN: TR310006200019000006290827

4 - Havaleyi yaparken açıklama bölümüne servis ID numaranızı yazmanız gerekmektedir.

5 - Havaleyi yaptıktan sonra dekontunuzu destek@reeder.com.tr adresine servis ID numaranızla birlikte göndermeniz gerekmektedir.





Teknik Servis Ürün Gönderme

Aşağıdaki işlem adımlarını uygulayarak ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
1. ÜRÜNÜNÜZÜ SERVISE GÖNDERMEDEN ÖNCE:
Servisimize ürününüzü göndermeden önce şunlara dikkat ediniz:
 
- Tüm Intel işlemcili tabletler güvenlik nedeniyle kapandıktan sonra tekrar açılması için en az 20 dakika şarj edilmelidir.
- Şarj problemi yaşadığınız cihazlarda problemin şarj aletinde olup olmadığını kontrol ediniz ve doğru voltaja sahip şarj aleti kullandığınızdan emin olunuz.
- Probleminiz yazılımdan ötürü olabilir, lütfen önce “Sizi Dinliyoruz” bölümü üzerinden bize ulaşınız.

Arızalanan cihazınızı tarafımıza "ücretsiz" bir şekilde gönderebilmeniz için Servis Kayıt Formunu doldurduktan sonra size verilen referans numarası ile birlikte Yurtiçi Kargo'dan gönderim yapabilirsiniz. 

 

2. KARGO HAKKINDA ÖNEMLI BILGILER:
- Anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi Kargo’dur.
- Ürününüzü gönderirken zarar görmeyecek şekilde paketlediğinizden emin olunuz.
- Yetersiz paketleme yapıldığı görülen gönderiler ve kutusuz ürünler asla kabul edilmemektedir.
- Adres ve cep telefonu bilgileriniz eksiksiz şekilde belirtilmediği takdirde, kayıt açılamayacağından ürününüz tarafınıza geri gönderilecektir.
– Teknik Servis Merkezi Adres: Kerimbey Mah.Organize Sanayi Bulv. No : 28 Tekkeköy / SAMSUN
3. SERVISTEKI CIHAZINIZI SORGULAMA: Servisteki cihazınızın durumunu sorgulamak için Servis Durumu Sorgulama linkini kullanabilirsiniz.
 
 
4. ÜCRET ÖDEME: Garanti dışı onarımlar için tarafınıza ücret bildirimi SMS ile yapılacaktır.
 
Servis Ödeme linkine tıkladıktan sonra 1000 ile başlayan ID’nizi girerek kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Servise göndereceğiniz cihazınızdaki önemli bilgilerinizi yedeklemenizi önemle rica ederiz. Serviste yaşanacak olası veri kayıplarından teknik servisimiz sorumlu değildir.
Bize ulaştığınız ve reeder’ı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
 

** Kredi kartı ile yapılan ödemeler aynı gün içinde işleme alınırken, banka havalesi ile yapılan ödemeler 1 gün sonra kayıtlarımıza geçmektedir.