Servise Ürün Gönderme

Teknik Servise ürün göndermeden önce yapılması gerekenler
Cihazı en az 20 dk şarj edin.
Şarj aletinde problem olmadığından emin olun.
Makaleler -> Yazılım bölümünden problemlere göz atın.
Cihazınızı veya ürünü teknik servise göndermeden önce lütfen cihaz kutusuna ŞARZ ADAPTÖR USB KABLO koyunuz.
Servis Kayıt Formunu doldurun .
Ürününüzü gönderirken zarar görmeyecek şekilde paketlediğinizden emin olun.
Servisteki cihazınızın durumunu takip etmek için Servis Durum Sorgulama sayfasını kullanabilirsiniz.
 


Ürün Satın Alma


Reeder dünyasını daha yakından tanımak istiyorsanız bu bölümden ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.


Başla


Cihaz Model Yükseltme


Kullandığınız cihazın modelini yükseltmek istiyorsanız bu bölümden cihazınızın modelini yükseltebilirsiniz.


Başla


Sipariş Durumunu Sorgula


Reeder dünyasının içinden size uyan ürününüzü seçip aldıktan sonra siparişinizin hangi aşamada olduğnu görmek için bu kısımdan sorgulayabilirsiniz.





Servis Durumunu Sorgula


Teknik Servise gönderdiğiniz ürünün hangi aşamada olduğunu öğrenmek istiyorsanız, size verilmiş olan Servis ID numarası ile sorgulama yapabilirsiniz.



Banka Bilgilerimiz



1.PTT Hesabına Ödeme

"PTT Hesabımıza Masrafsız şekilde, Açıklama kısmına 100 ile başlayan Servis ID numaranızı yazarak ödeme yapabilirsiniz.''
Hesap Adı: SELEKT BİLGİSAYAR İLETİŞİM ÜRÜ İNŞ. SAN TİC. LTD ŞTİ.
Hesap Numarası: 17002674"



2.Havale/EFT Ödeme

Alıcı kısmına Selekt Bilgisayar, açıklama kısmına 100 ile başlayan servis ID numarasını yazarak ödeme yapabilirsiniz.

Halkbank Şube kodu: 0662-Canik Şubesi
Hesap Adı : Selekt Bilgisayar İletişim Ürn. İnş. San. Ltd. Şti
Hesap No: 10261288
IBAN: TR62 0001 2009 6620 0010 2612 88

E-Bültene Kaydolun

 

Loading...