Ürün sepete eklendi
- Ana Sayfa
- Blog
- Sıkça Sorulan Sorular
- Ücret Ödemesini Havale İle Yaptım Talebim Işleme Ne Zaman Alınır?
Ücret Ödemesini Havale İle Yaptım Talebim Işleme Ne Zaman Alınır?
Merhabalar,
Ödeme işlemi sağlandıktan sonra ödeme işlem görüntüsünün veya dekontun destek@reeder.com.tr adresimize, konu kısmına 100 ile başlayan 9 haneli id numaranızı yazarak mail atmanız gerekmektedir. Mail ulaştıktan sonra ödemeniz muhasebe tarafındna incelenip cihazınız onarım sürecine alınmaktadır.
Hesap bilgileri;
Halkbank Şube kodu: 0662-Canik Şubesi
Hesap Adı : Selekt Bilgisayar İletişim Ürn. İnş. San. Ltd. Şti
Hesap No: 10261288
IBAN: TR62 0001 2009 6620 0010 2612 88
Kategoriler
- Teknoloji Haberleri (26)
- Sıkça Sorulan Sorular (528)
- Basında Reeder (9)
Son Yazılar
Haziran 13, 2022
Çinli Ortakla Tabletten Telefona 600 Bin Cihaz Üretiyor! - OksijenHaziran 10, 2022
P13 Blue 2022 Cihazımın Hoparlöründen Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?