Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Cihazınızı şarjdan çektiğiniz halde şarj olduğunu gösteriyorsa;
Cihazınızın yazılımını “Ayarlar - Telefon Hakkında - Yazılım güncelleme” menüsünden güncel olup olmadığını kontrol ediniz. Güncel değilse güncelleyiniz.
Yazılım güncel ve arıza devam ediyorsa cihazınızı “Yedekle ve Sıfırlama” menüsünden “Fabrika ayarlarına” döndürünüz. Bu işlemlerden sonra cihazınızın şarjını deşarj ( şarjını bitirip ) edip, tekrar şarj ediniz. Sorun çözülecektir.
“Ayarlar-Yedekle ve sıfırla -Fabrika Verilerine sıfırla” diyerek fabrika ayarlarını sıfırlayabilirsiniz.
Not: Veri yedeğini kapatmamanız halinde kayıtlı mail bilgilerinizi tekrar isteyecektir. Mail şifre bilgilerini hatırlamıyorsanız veri yedeğini kapalı konuma getiriniz.