Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Cihazınızı internete bağlamak için;
“Ayarlar -> Kablosuz veya Hücresel” seçeneklerinden bağlantınızı aktif edebilirsiniz.
Not: Hücresel bağlantı seçeneği veri kullanımınıza göre tarifenize veya faturanıza yansıyabilir.
Kablosuz internet bağlantısı ile sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.
1-)Modeminizi kapatıp yeniden açınız.
2-)Bağlı olduğunuz ağı seçip “Unut” seçeneğini tıklayınız. Bağlantı bilgilerini yeniden giriniz.
Hücresel(3G/4G) internet bağlantısı ile sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.
1-)GSM hattınızda internet paketiniz varsa;
2-)Hücresel bağlantıyı kapatıp yeniden açınız.
3-)Cihazınızı uçak moduna alınız ve birkaç dakika sonra uçak modundan çıkarınız. Eğer çözülmezse bir kez daha bağlı olduğunuz ağı unutarak bilgileri yeniden giriniz.
4-)Cihazınızı yeniden başlatınız.
5-)Sorununuz devam ediyorsa GSM operatörünüz ile görüşüp internet ayarlarını yeniden isteyiniz.
Cihazınızda VPN bağlantısı problemi yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.
1-)Aktif bir internet bağlantınız olup olmadığını kontrol ediniz.
2-)VPN uygulamanızı silip yeniden yükleyiniz.
Cihazınız aşırı internet tüketimi yapıyorsa; cihazınızı kullanmadığınız zamanlarda arka plan verilerini kapatınız.
Eğer sorununuz hala devam ediyorsa uzaktan destek için aşağıda belirtilen numaralar ile whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.