0%

Cihazımda İnternet Sorunu Yaşıyorum, Ne Yapabilirim?

Cihazınızı internete bağlamak için;

 “Ayarlar -> Kablosuz veya Hücresel” seçeneklerinden bağlantınızı aktif edebilirsiniz.

Not: Hücresel bağlantı seçeneği veri kullanımınıza göre tarifenize veya faturanıza yansıyabilir.

Kablosuz internet bağlantısı ile sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.

1-)Modeminizi kapatıp yeniden açınız.

2-)Bağlı olduğunuz ağı seçip “Unut” seçeneğini tıklayınız. Bağlantı bilgilerini yeniden giriniz.

Hücresel(3G/4G) internet bağlantısı ile sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.

1-)GSM hattınızda internet paketiniz varsa;

2-)Hücresel bağlantıyı kapatıp yeniden açınız.

3-)Cihazınızı uçak moduna alınız ve birkaç dakika sonra uçak modundan çıkarınız. Eğer çözülmezse bir kez daha bağlı olduğunuz ağı unutarak bilgileri yeniden giriniz.

4-)Cihazınızı yeniden başlatınız.

5-)Sorununuz devam ediyorsa GSM operatörünüz ile görüşüp internet ayarlarını yeniden isteyiniz.

Cihazınızda VPN bağlantısı problemi yaşıyorsanız aşağıdaki adımları uygulayınız.

1-)Aktif bir internet bağlantınız olup olmadığını kontrol ediniz.

2-)VPN uygulamanızı silip yeniden yükleyiniz.

Cihazınız aşırı internet tüketimi yapıyorsa; cihazınızı kullanmadığınız zamanlarda arka plan verilerini kapatınız.

Eğer sorununuz hala devam ediyorsa uzaktan destek için aşağıda belirtilen numaralar ile whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.