0%

Cihazımda İnternet Sorunu Yaşıyorum, Ne Yapabilirim?

Cihazınızı internete bağlamak için;

     “Ayarlar -> Kablosuz veya Hücresel” seçeneklerinden bağlantınızı aktif edebilirsiniz.

Not: Hücresel bağlantı seçeneği veri kullanımınıza göre tarifenize veya faturanıza yansıyabilir.

Cihazınızda bağlantı sorunu yaşıyorsanız;

1. Kablosuz:

Modeminizi kapatıp yeniden açınız.

Bağlı olduğunuz ağı seçip “Unut” seçeneğini tıklayınız. Bağlantı bilgilerini yeniden giriniz.

 

2. Hücresel(3G/4G):

GSM hattınızda internet paketiniz varsa;

Hücresel bağlantıyı kapatıp yeniden açınız.

Cihazınızı uçak moduna alınız ve birkaç dakika sonra uçak modundan çıkarınız. Eğer çözülmezse bir kez daha bağlı olduğunuz ağı unutarak bilgileri yeniden giriniz.

Cihazınızı yeniden başlatınız.

GSM operatörünüz ile görüşüp internet ayarlarını yeniden isteyiniz.

 

3. Cihazınızda VPN bağlantısı problemi yaşıyorsanız:

Aktif bir internet bağlantınız olup olmadığını kontrol ediniz.

VPN uygulamanızı silip yeniden yükleyiniz.

 

Cihazınız aşırı internet tüketimi yapıyorsa;

Kullanmadığınız zamanlarda arka plan verilerini kapatınız.

İnternet sorunu devam ediyorsa 08508117333 numaralı Whatsapp hattı üzerinden teknik destek alabilirsiniz.