0%

Tabletim Açılmıyor Reeder Logosunda Kalıyor Ne Yapmalıyım?

Cihazın açılmama durumunda yapılması gereken kontroller;

1) Cihazın şarj olup olmadığı orjinal şarj aletleri kullanılarak kontrol edilmelidir.
2) Cihaz şarja takıldıktan sonra 20 dk beklenilerek şarj dolumu izlenmelidir

Tabletlerde  açılmama sorununda indirilen güncellemenin yarıda kalması yada telefona yüklenen zararlı yazılımlar sebep olmaktadır. Bu tür sorunlara çözüm olarak yazılım atılmakta veya cihaza soft reset atılarak düzeltilmektedir. Soft Reset atma işlemi,

1-Güç düğmesi, Ses Kısma düğmesi, Home tuşuna aynı anda basılı tutunuz.
2-Android simgesini gördükten sonra elinizi Güç düğmesinden kaldırınız. Ancak Recovery ekranı açılana kadar diğer iki tuşa basmaya devam ediniz.
3-Gelen ekranda,  ‘’Wipe Cache Partition’’ bölümüne geliniz. Güç tuşunu kullanarak ’Wipe Cache Partition’’ seçeneği seçiniz. Bu işlemle birlikte önbellek yapılandırması silinmektedir. Telefonun önbellek bölümü sildikten sonra açılmaz veya şarj olmaz ise cihazınız üzerinde depolanan verilerin silinmesi problem değil veya verilerin yedekleri varsa cihaz fabrika ayarlarına sıfırlanmalıdır. Fabrika ayarlarına sıfırlama işlemi cihazın türüne göre değişiklik gösterebilmekte ve adımlar aşağıda tanımlanmaktadır.
1-Ses azaltma, Home tuşu ve güç tuşuna birlikte basılı tutulmakta,  Kurtarma Modu açılmaktadır.
2-Ses açma ve azaltma düğmelerini aşağı-yukarı hareket için kullanarak ‘’wipe data/factory reset’’ seçeneğine getiriniz ve seçmek için güç düğmesine basınız.
3-Devamında işlem onaylayarak cihaz fabrika ayarlarına sıfırlanmaktadır.

Cihazınız Reeder logosunda kalıyor ise ürünün servisimize iletilmesi gerekmektedir. Servise ürün göndermek için 0850 811 7333 numaralı çağrı merkezi hattımızdan bizlerle iletişime geçiniz.