Blog İçerisinde Arama Yap

Güncel Makaleler

Güncel Yazılımlı P13 Blue Max Pro Cihazımda Instagram Uygulamasında Fotoğrafları Büyütemiyorum Ne Yapmalıyım?

Güncel Yazılımlı P13 Blue Max Pro Cihazımda Instagram Uygulamasında Fotoğrafları Büyütemiyorum Ne Yapmalıyım?

Güncel yazılımlı P13 Blu Max Pro cihazında aşağıdaki videoda da görüldüğü üzere Instagram uygulamasında fotoğraf ve videoları büyütme esnasında bir problemle karşılaşılmamıştır.

Cihazınızdaki hatanın düzeltilmesi için Instagram uygulamasının önbelleğini ve depolama alanını temizlemeniz tavsiye edilmektedir. Bu işlemleri video altında bulunan adımları takip ederek gerçekleştirebilirsiniz.

 

Uygulamalar kısmından Ayarlar'ı açınız.

 

Ayarlar'dan Uygulama ve Bildirimler kısmına basınız.

Açılan Uygulama ve Bildirimler ekranındaki TÜM UYGULAMALARI GÖSTER kısmına basınız.

Tüm uygulamaları göster kısmından uygulamalarınız arasından Instagram uygulamasını bulup bastıktan sonra açılan ekrandan Depolama alanı ve önbellek seçeneğine basınız.

 

Son olarak açılan Depolama ekranından aşağıda işaretli olan DEPOLAMA ALANINI TEMİZLE ve ÖNBELLEĞİ TEMİZLE seçeneklerine basıp depolama alanı ve önbellek temizleme işlemlerini tamamlayabilirsiniz.

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazım Kapanıyor ve Ekran Titremesi Var Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazım Kapanıyor ve Ekran Titremesi Var Ne Yapmalıyım?

Yaşanan sorun güncel yazılım ile çözülmüştür. Cihazınıza aşağıdaki yazılımı yüklemeniz durumunda kendiliğinden kapanma ve ekran titreme sorunu çözülecektir.

Yazılım atma programını aşağıdaki linkten bilgisayarınıza indiriniz.

https://spdflashtool.com/download/spd-flash-tool-r21-0-0001

 

Güncel yazılım linki: https://disk.yandex.com.tr/d/F4tugqHzxtLBJA

Programı açtıktan sonra güncel yazılım linkini indirilenler klasöründen seçerek aşağıdaki gibi yükleyiniz.

Yazılım yüklenirken bekleyiniz.

 

Yazılım yüklendikten sonra play işaretine basınız.

Play tuşuna bastıktan sonra cihaz kapalı konumda iken ses kısma tuşuna basılı tutarak usb kablo bilgisayara bağlayınız.

Yazılım yüklenirken bekleyiniz ve cihazı hareket ettirmeyiniz.

 

Yazılım yükleme işlemi tamamlandığında 'ready' yazısı aşağıdaki gibi ekranda yer alacaktır.

P13 Blue Max Pro Cihazım ile Whatsapp Uygulamasında Görüntülü Görüşme Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro Cihazım ile Whatsapp Uygulamasında Görüntülü Görüşme Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro cihazınız ile Whatsapp uygulamasından görüntülü görüşmelere katılamıyor olmanızın sebebi uygulama izinlerini reddetmiş olmanızdan kaynaklanıyor olabilir.

Gerekli olan izinleri ayarlamak için aşağıdaki adımları takip ediniz.

Uygulamalar kısmından Ayarlar'ı açınız.

Ayarlar'dan Uygulama ve Bildirimler kısmına basınız.

Açılan Uygulama ve Bildirimler ekranındaki TÜM UYGULAMALARI GÖSTER kısmına basınız.

 

Tüm uygulamaları göster kısmından uygulamalarınız arasından Whatsapp uygulamasını bulup basınız.

 

Açılan Whatsapp Uygulama Bilgileri kısmından İzinler seçeneğine basınız.

 

Aşağıda da göründüğü gibi açılan ekranda bulunan İzin Verilenler alanında Kamera ve Mikrofon izinlerinin olduğundan emin olunuz.

 

Eğer yukarıda belirtilen izinler yoksa aşağıdaki gibi Kamera ve Mikrofon alanlarına basarak ikisinin de izinlerini açınız.

 

Kamera İzinleri

 

 

Mikrofon İzinleri

P13 Blue 2022 Cihazımda Bilgisayara Dosya Aktarımı Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2022 Cihazımda Bilgisayara Dosya Aktarımı Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

Öncelikle USB kablonuzun hatalı olmadığından emin olunuz. Hatalı ve normal kablo şekilleri aşağıda gösterilmiştir.

 

Kablonuzun hatasız olduğunu tespit ettikten sonra P13 Blue 2022 cihazınızı USB kablosu ile bilgisayarınıza bağlayınız ve bildirim panelinizde bulunan aşağıdaki seçeneğe tıklayınız. 

Açılan pencereden aşağıdaki gibi Medya Cihazı (MTP) Dosya Aktarımı kısmını seçtiğinizden kesinlikle emin olunuz. Medya Cihazı (MTP) seçeneğini seçmediğiniz takdirde dosya aktarımı işlemi gerçekleştirilemez ve cihazınız sadece sarj olur. 

 

Bu işlemlerden sonra eğer hala dosya aktarımında sorun yaşıyorsanız farklı bir USB kablosu ile işlemleri tekrarlayınız.

Yaptığınız işlemlere rağmen sorununuz devam ediyorsa yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için cihazınızın servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33

 

Hepsiburada Uygulaması Güncellenmiyor Silinmiyor ve Giriş Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

Hepsiburada Uygulaması Güncellenmiyor ve Açılmıyor Ne Yapmalıyım?

Ayarlar uygulamasına giriş yapınız.

Uygulama ve bildirimler seçeneğini seçiniz.

Hepsiburada uygulamasını seçiniz.

 Gelişmiş seçeneğine giriniz

Varsayılan olarak aç seçeneğine giriniz

Desteklenen bağlantıları aç seçeneğine basınız.

 

''Uygulamanın bağlantıları açmasına izin vermeyin'' seçeneğini aşağıdaki gibi aktif hale getiriniz.

 

Ardından google üzerinden  https://www.hepsiburada.com/ adresine aşağıdaki gibi giriş yaparak kullanıma devam edebilirsiniz.

 

Hepsiburada uygulaması sisteme dahil olan bir uygulama olduğu için silinememektedir.

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazımda Mobil Ağ Bağlantısında Sorun Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazımda Mobil Ağ Bağlantısında Sorun Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

Yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33

P13 Blue 2021 Cihazımda Arama Esnasında Ses Kaydı Nasıl Alabilirim?

P13 Blue 2021 Cihazımda Arama Esnasında Ses Kaydı Nasıl Alabilirim?

P13 Blue 2021 cihazında arama esnasında ses kaydı alabilmek için Google Play Store'dan arama kaydedici harici bir uygulama indirebilir ve kullanabilirsiniz.

P13 Blue 2022 Cihazımda Ses Karşıya Gitmiyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2022 Cihazımda Ses Karşıya Gitmiyor Ne Yapmalıyım?

Yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33

P13 Blue Max Cihazımda 4.5G'de Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Cihazımda 4.5G'de Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max cihazınızdaki şebeke sorunu şebeke anteninden kaynaklanıyor olabilir.

Şebeke anteni aşağıdaki resimlerde de görüldüğü üzere cihazınızın arka kasasında bulunmaktadır ve cihazınızın düşmesi veya herhangi bir darbe alması durumunda hasar görmüş olabilir. 

Bu sebeple yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Sorunun donanımsal olduğundan şüpheleniyorsanız telefonunuzun garanti kapsamından çıkmaması için şebeke antenlerinin bulunduğu arka kasayı lütfen açmayınız. Cihazınızın uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

 

reeder Teknik Servis Hizmetleri

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33

P13 Blue MaxL 2022 Cihazımda Hoparlörden Ses Az Geliyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue MaxL 2022 Cihazımda Hoparlörden Ses Az Geliyor Ne Yapmalıyım?

 

P13 Blu Max 128 GB cihazınızın hoparlöründen ses alamıyorsanız öncelikle aşağıdaki resimlerde de gösterilmiş olan hoparlör kısmından cihazınızın düşme veya çarpma sonrasında darbe alıp almadığını lütfen konrol ediniz. 

 

Eğer cihazınızda herhangi bir darbe yoksa aşağıda gösterilmiş olan hoparlör kısmında toz olmadığından ve temiz olduğundan emin olunuz. Toz parçası var ise yumuşak uçlu bir fırça ile hasar vermeyecek şekilde hoparlör kısmını temizleyebilirsiniz.

 

Yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.

 

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33

 

 

1 - 10 arasında ürün gösteriliyor. (473)

E-Bültene Kaydolun

 

Loading...