Blog İçerisinde Arama Yap

Güncel Makaleler

P13 Blue Max Pro Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

P13 Blue Max Pro Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

P13 Blue Max Pro cihazınıza yazılım atmak için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

Yazılım linki: https://disk.yandex.com.tr/d/yl21AmC6T12shw

Yazılım programı: https://disk.yandex.com.tr/d/sJHgChM2Y78WOg

İlk olarak yazılım programını yukarıdaki linke tıklayarak bilgisayarınıza indiriniz.Yazılım dosyasını indirdikten sonra sağ tıklayarak Klasöre çıkart seçeneğine basınız.

 

Klasöre çıkart dedikten sonra flash_tool.exe seçeneğine basınız.

 

Ardından program açılacaktır. Program açıldıktan sonra choose seçeneğine basınız.

Choose seçeneğine bastıktan sonra indirmiş olduğunuz yazılım dosyasının içerisinden aşağıda belirtilen klasörü seçiniz.

Ardından 2. sırada yer alan Firmware Upgrade seçeneğine basınız.

 Ardından Download seçeneğine basınız Download seçeneğine bastıktan sonra cihaz kapalı konumda iken bilgisayara bağlı olan USB kabloyu cihaza takınız. Yazılım tamamlandığında ekran OK yazısı görünecektir. Usb kabloyu çıkararak cihazınız açabilirsiniz.

 

P13 Blue 2021 Cihazımın Ekranında Görüntü Yok Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2021 Cihazımın Ekranında Görüntü Yok Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2021 cihazınızın ekranına görüntü gelmiyor ise lütfen aşağıdaki adımları uygulayınız.

1) Cihazınızın bataryasını söküp tekrar takınız ve cihazınızı yeniden başlatınız.

2) Cihazınızı farklı şarj aletleri ile şarj etmeyi deneyiniz.

3) Yukarıda bulunan adımları uygulamanıza rağmen sorun yaşamaya devam ediyorsanız sorununuz yazılım kaynaklı olabilir.

 Aşağıdaki linkden P13 Blue 2021 cihazınıza yazılım atmak için gerekli olan bilgilere ulaşabilirsiniz.

Not: Yazılım atmadan önce verilerinizi yedeklemeniz tavsiye edilir.

P13 Blue 2021 Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

4) Yazılım attıldıktan sonra hala sorun yaşamaya devam ediyorsanız yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Lütfen cihazınızı faturası ile birlikte size en yazın reeder mağazasına götürünüz. 

 

 reeder Mağazaları

 

İstanbul İstanbul
NEOMARİN Metrogarden
E5 Yolu Üzeri Kaynarca Mah. Tersane Kavşağı Elka Sok. No:33 Pendik, İstanbul Necip Fazıl, Alemdağ Cd. No:940, 34773 Ümraniye/İstanbul
0216 759 31 61  
   
İstanbul Ankara
Axis Kağıthane Optimum AVM
Merkez, Cendere Cd. No:28, 34406 Kâğıthane/İstanbul Etiler Mah. Ayaş Ankara Yolu Bulvarı No:93 Etimesgut-Ankara Optimum Outlet Alışveriş Merkezi
0212 295 09 21 0312 280 35 43
   
Ankara Ankara
Nata Vega Ankara Forum
Akşemsettin Mah.2308 Sok.No:1 Nata Vega AVM-Mamak/ANKARA Ovacık, 06280 Keçiören/Ankara
0312 392 91 18  
   
Eskişehir Bursa
Espark AVM Özdilek Park
Eskibağlar, Yılmaz Büyükerşen Bulvarı No:21 26170/Tepebaşı/Eskişehir Alaaddinbey, İzmir Yolu Cd, No:307 16285 Nilüfer/Bursa
0222 333 0634 +90 536 646 73 75
   
Adana Konya
01 Burda Novaland
Ahmet Remzi Yüreğir, Turhan Cemal Beriker Blv. No:162 D:1, 01130 Seyhan/Adana Sancak Mah. Veysel Karani Cd. No:6 Konaya Novaland Outlet AVM- Selçuklu/ KONYA
  0332 502 6655
   
Kayseri Samsun
Kayseri Park Çelikpark AVM
Alpaslan, Orgeneral Eşref Bitlis Blv. No:10, 38030 Melikgazi/Kayseri Emirefendi Mah. Samsun Cad. No:103 Çelikpark AVM - Bafra / Samsun
0352 236 07 45 0362 544 50 50
   
Samsun Samsun
City Mall AVM Piazza Avm
Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun Yenimahalle, Çarşamba Cd. No:52, 55080 Canik/Samsun
  0362 504 10 00
   
Çorum Kahramanmaraş
AHL Park AVM Maraş Piazza
Çepni Mah. Kerebi Gazi 1. cad. No:7 AHL Park AVM - Merkez / Çorum Şazi Bey, Haydar Aliyev Blv. No:3, 46040 Onikişubat/Kahramanmaraş
0364 502 65 55  0344 235 20 20
   
Tokat Malatya
Novada Avm Malatya park
Yeşilırmak Mah. Vali Zekai Gümüşdiş Cad. No: 3 , Tokat Merkez İnönü, Merkez, İnönü Cd. No:192, 44100 Yeşilyurt/Malatya
0356 201 0101 0422 211 43 97
   
Kastamonu Ordu
Kastamall Novada AVM
Saraçlar Mah Stadyum Caddesi, Merkez Yol Sk. No:40 A, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu Şarkiye Mah. Kazım Karabekir Cad. No:40-46 Novada AVM - Altınordu / Ordu
0366 502 12 81 0452 214 00 55
   
Van Yozgat
Van AVM Yozgat Novada
 Van Alışveriş Merkez, Cumhuriyet Cd. D:No:147, 65100 İpekyolu/Van Merkez, Fatih, Adnan Menderes Blv. 182 B, 66100 Yozgat Merkez/Yozgat
0432 504 17 41 0354 502 99 66

 

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir noktaya toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis Hizmeti almak istiyorsanız lütfen ürününüzü UPS kargo ile bedelsiz olarak altta belirtilen adrese gönderiniz. Hızlı servis politikamız gereği cihazınızın işlemleri en fazla 7 gün içerisinde tamamlanacaktır.

 

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz gönderim linki: http://kayitservis.reeder-ssh.com/ 

 

0 850 811 73 33

 

Reefit S2 Lite Cihazımın Uygulama İle Bağlantısı Kesiliyor Ne Yapmalıyım?

Reefit S2 Lite Cihazımın Uygulama İle Bağlantısı Kesiliyor Ne Yapmalıyım?

Cihazınıza indirmiş olduğunuz fitpro uygulaması ile akıllı bilekliğiniz arasındaki bağlantı kesiliyor ise lütfen aşağıdaki adımları uygulayarak cihazınızı telefonunuza bağladığınızdan emin olunuz.

Not: Cihazlarınız arasındaki mesafenin artması durumunda bağlantı kesilme riski artacaktır.

1. İlk olarak telefonunuzdan fitpro uygulamasına giriniz. Aşağıda da gösterilen mavi alanda cihazınızın durumunu kontrol edebilirsiniz. Cihazınız bağlamak için kırmızı ile gösterilmiş olan alana basınız.

2. Açılan pencerede çevredeki cihazların bulunduğunu görebilirsiniz. Lütfen bu cihazlar içerisinden aşağıda da gösterildiği gibi reeFITS2ML cihazınızı seçiniz.

3. Seçiminiz ardından cihazınız ile telefonunuzun bağlanabilmesi için aşağıdaki kırmızı ile gösterilen aşamalar tamamlanacaktır.

4. Aşamaların tamamlanmasından sonra cihazınız ve telefonunuz aşağıdaki gibi birbirlerine bağlanacaklardır.

Cihazınızı yukarıda gösterilen şekilde telefonunuza bağladıktan sonra lütfen birbirlerine yakın mesafe olmalarına dikkat ediniz. 

Yukarıdaki gibi bağlamanıza rağmen cihazınız ile telefonunuz arasındaki bağlantıda kesilmeler yaşıyorsanız aşağıda da gösterilen uygulamada bulunan Reset Device (Cihazı Sıfırla) ve Remove(Sil) alanlarına basmadığınızdan emin olunuz. Eğer bu alanlara bastıysanız cihazınızın bağlantısı kopabilir bu durumda lütfen yukarıdaki adımları tekrarlayarak cihazınızı tekrar telefonunuza bağlayınız.

Not: Yukarıda bulunan yöntemler yalnızca referans amaçlıdır. Telefonunuzdaki yöntemler telefonun markası veya yazılım sürümüne bağlı olarak değişebilir. Markası farklı olan telefonunuzda igili adımları uygulamak ve izinleri etkinleştirmek için telefonunuzun müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz tavsiye edilir.

Yukarıda belirtilen aşamaları uygulamanıza rağmen sorun yaşamaya devam ediyorsanız. Lütfen Google Play Store'a giriniz ve aşağıdaki gibi fitpro uygulamanızın güncel olup olmadığını kontrol ediniz.

Uygulamanız güncel değil ise aşağıda görmüş olduğunuz  butonu yerine Güncelle butonu karşınıza çıkacaktır. Lütfen Güncelle butonuna basarak uygulamayı güncelleyiniz.

 

Uygulamanız güncel olmasına rağmen yine sorun yaşamaya devam ediyorsanız lütfen aşağıdaki adımları takip ederek Bluetooth ayarlarınızı sıfırlayınız. Ardından cihazınızı yulkarıda gösterilen şekilde tekrar telefonunuza bağlayınız.

1. Uygulamalarınız arasından Ayarları bulunuz ve basınız.

 

2. Ayarlar penceresinde en alta ininiz ve Sistem seçeneğine basınız.

3. Açılan pencerede aşağıda da gösterilmiş olan Sıfırlama Seçeneklerine basınız.

4. Sıfırlama seçeneklerinden Kablosuz, mobil, Bluetooth'u sıfırla seçeneğine basınız.

5. Aşağıda gösterilmiş olan Ayarları Sıfırla butonuna basarak işlemi tamamlayabilirsiniz.

 

P13 Blue MaxL 2021 Cihazımda Haberim Olmadan Telegram Hesabı Açıldı Ne Yapmalıyım?

P13 Blue MaxL 2021 Cihazımda Haberim Olmadan Telegram Hesabı Açıldı Ne Yapmalıyım?

P13 Blue MaxL 2021 cihazınızda böyle bir sorun ile karşılaşıyorsanız indirmiş olduğunuz uygulamalardan veya girmiş olduğunuz web sitelerinden cihazınıza  virüs bulaşmış olabilir. Bu sebeple lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz ve cihazınızı sıfırlayınız. 

Not: Kaynağına güvenmediğiniz uygulamaları indirmeyiniz. İndireceğiniz uygulamalarda lütfen vermiş olduğunuz uygulama izinlerine dikkat ediniz.

 

1. Uygulamalarınızdan Ayarları bulunuz ve basınız.

 

2. Açılan pencerede en alta inerek Sistem seçeneğine basınız. 

3. Gelişmiş'e basınız ve açılan seçenekler arasından Sıfırlama Seçeneklerine basınız. 

 

 4. Sıfırlama seçeneklerinden tüm Verileri Sil (fabrika ayarlarına sıfırla)'ya basıp açılan pencerede alt sağ köşede bulunan Tüm verileri sil butonuna basarak sıfırlama işlemini tamamlayabilirsiniz.

P13 Blue 2022 Cihazım Kapanıyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2022 Cihazım Kapanıyor Ne Yapmalıyım?

Cihazınız beklenmedik bir şekilde kapanıyor ve yeniden başlatılıyor ise lütfen ilk olarak cihazınızın şarjının yeterli olup olmadığından ve yanlışlıkla güç tuşuna basıp basmadığınızdan emin olunuz. 

Cihazınızı çok soğuk veya çok sıcak ortamlarda kullanıp kullanmadığınızdan emin olunuz. Cihazınızın batarya performansı, sıcaklık 0°C ila 35°C arasında olduğunda en iyi seviyede olacaktır. 

Cihazınıza uyumsuz yazılım ve uygulamalar kullanıyorsanız lütfen bu yazılımı ve uygulamaları kaldırınız. Sorununuz çözülmez ise lütfen verilerinizi yedekleyiniz ve aşağıdaki adımları takip ederek cihazınızı sıfırlayınız.

1. Uygulamalarınızdan Ayarları bulunuz ve basınız.

 

2. Açılan pencerede en alta inerek Sistem seçeneğine basınız. 

3. Gelişmiş'e basınız ve açılan seçenekler arasından Sıfırlama Seçeneklerine basınız. 

 

 4. Sıfırlama seçeneklerinden tüm Verileri Sil (fabrika ayarlarına sıfırla)'ya basıp açılan pencerede alt sağ köşede bulunan Tüm verileri sil butonuna basarak sıfırlama işlemini tamamlayabilirsiniz.

Yapılan tüm işlemlere rağmen cihazınız kendiliğinden kapanmaya devam ediyor ise cihazınıza yazılım atmanız gerekmektedir. Cihazınıza yazılım atmak için lütfen aşağıdaki linke tıklayıp adımları takip ediniz

P13 Blue 2022 Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

Yazılım atmış olduğunuz cihazınızda hala kapanma sorunu ile yaşıyorsanız lütfen cihazınızı aşağıdaki mağazalarımızdan size en yakın olanına cihazınızı götürünüz.

 reeder Mağazaları

 

İstanbul Ankara
Axis Kağıthane Optimum AVM
Merkez, Cendere Cd. No:28, 34406 Kâğıthane/İstanbul Etiler Mah. Ayaş Ankara Yolu Bulvarı No:93 Etimesgut/Ankara Optimum Outlet Alışveriş Merkezi
0212 295 09 21 0312 280 35 43
   
Ankara Kayseri
Nata Vega Kayseri Park
Akşemsettin Mah.2308 Sok.No:1 Nata Vega AVM, Mamak/ANKARA Alpaslan, Orgeneral Eşref Bitlis Blv. No:10, 38030 Melikgazi/Kayseri
0312 392 91 18 0352 236 07 45
   
Konya Kahramanmaraş
Novaland Avm Maraş Piazza
Sancak Mah. Veysel Karani Cd. No:6 Konaya Novaland Outlet AVM, Selçuklu/ KONYA Şazi Bey, Haydar Aliyev Blv. No:3, 46040 Onikişubat/Kahramanmaraş
0332 502 6655 0344 235 20 20
   
Samsun Samsun
Çelikpark AVM  
Emirefendi Mah. Samsun Cad. No:103 Çelikpark AVM, Bafra / Samsun Yenimahalle, Çarşamba Cd. No:52, 55080 Canik/Samsun
0362 544 50 50  
   
Çorum Tokat
AHL Park AVM Novada Avm
Çepni Mah. Kerebi Gazi 1. cad. No:7 AHL Park AVM,  Merkez / Çorum Yeşilırmak Mah. Vali Zekai Gümüşdiş Cad. No: 3, Tokat Merkez
0364 502 65 55 0356 201 0101
   
Kastamonu Samsun
Kastamall City Mall AVM
Saraçlar Mah Stadyum Caddesi, Merkez Yol Sk. No:40 A, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun
0366 502 12 81  
   
Ordu Yozgat
Novada AVM Yozgat Novada
Şarkiye Mah. Kazım Karabekir Cad. No:40-46 Novada AVM, Altınordu / Ordu Merkez, Fatih, Adnan Menderes Blv. 182 B, 66100 Yozgat Merkez/Yozgat
0452 214 00 55 0354 502 99 66

 

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir noktaya toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis Hizmeti almak istiyorsanız lütfen ürününüzü UPS kargo ile bedelsiz olarak altta belirtilen adrese gönderiniz. Hızlı servis politikamız gereği cihazınızın işlemleri en fazla 7 gün içerisinde tamamlanacaktır.

 

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz gönderim linki: http://kayitservis.reeder-ssh.com/ 

 

0 850 811 73 33

 

M8 GO Spectrum Android 10 Fabrika Ayarlarına Döndürme İşlemi Uzun Sürüyor Ne Yapmalıyım?

M8 GO Spectrum Android 10 Fabrika Ayarlarına Döndürme İşlemi Uzun Sürüyor Ne Yapmalıyım?

M8 GO cihazınızda bulunan verilerin büyüklüğüne ve kapladığı alana göre fabrika ayarlarına döndürme işlemi uzun sürebilmektedir. 

Aşağıdaki linke tıklayıp adımları takip ederek cihazınıza yazılım atabilir ve cihazınızı sıfırlayabilirsiniz.

M8 GO Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

M8 GO Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

M8 GO Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

Cihazınıza yazılım atmak için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

Yazılım atma programını aşağıdaki linkten bilgisayarınıza indiriniz.

https://spdflashtool.com/download/spd-flash-tool-r21-0-0001

 

Güncel yazılım linki: https://disk.yandex.com.tr/d/B3WbhCGDsSe-Kg

Programı açtıktan sonra güncel yazılım linkini indirilenler klasöründen seçerek aşağıdaki gibi yükleyiniz.

Yazılım yüklenirken bekleyiniz.

Yazılım yüklendikten sonra play işaretine basınız.

Play tuşuna bastıktan sonra cihaz kapalı konumda iken ses kısma tuşuna basılı tutarak USB kablo ile cihazınızı bilgisayara bağlayınız.

Yazılım yüklenirken bekleyiniz ve cihazı hareket ettirmeyiniz.

Yazılım yükleme işlemi tamamlandığında 'passed' yazısı aşağıdaki gibi ekranda yer alacaktır.

P13 Blue Max 128 GB Cihazım Yavaş Şarj Oluyor Uyarısı Veriyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max 128 GB Cihazım Yavaş Şarj Oluyor Uyarısı Veriyor Ne Yapmalıyım?

 P13 Blue Max 128 GB cihazınız normal koşullara göre daha yavaş şarj oluyorsa lütfen adaptörünüzde ve kablonuzda deformasyon olup olmadığına dikkat ediniz. 

Aşağıda bulunan hatalı, normal adaptör ve kablo resimlerinden kontrollerinizi sağlayabilirsiniz.

USB kablonuzda eğrilik olup olmadığını kontrol ediniz.

Adaptör tırnaklarında eğrilik olup olmadığını ve prize tam oturup oturmadığını kontrol ediniz.

 

Not: Cihazınızın daha hızlı şarj olması için cihazınızı uçak moduna alıp şarj edebilirsiniz. Bataryanızın sağlığı için lütfen cihazınızı şarj olurken kullanmayınız.

Ek olarak 3.0A destekleyen farklı bir adaptör ile telefonunuzu şarj etmeniz durumunda da cihazınızı hızlı şarj edebilirsiniz. Fakat bu işlem batarya kullanım sürenizi olumsuz yönde etkileyebilmektedir. 

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazımın Ön Kamerası Tozlanıyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro 2021 Cihazımın Ön Kamerası Tozlanıyor Ne Yapmalıyım?

 Telefonunuzun uzun süreyle tozlu bir ortamda kullanılması durumunda ince tozlar boşluklardan içeri girebilirler.

 Kameranıza toz girmesi durumunda tütfen verilerinizi yedekleyiniz ve cihazınızı size en yakın  reeder mağazasına götürünüz.

Not: Lütfen cihazınızı uzun süreler boyunca tozlu bir ortamda bırakmaktan kaçının.

 

 reeder Mağazaları

 

İstanbul Ankara
Axis Kağıthane Optimum AVM
Merkez, Cendere Cd. No:28, 34406 Kâğıthane/İstanbul Etiler Mah. Ayaş Ankara Yolu Bulvarı No:93 Etimesgut/Ankara Optimum Outlet Alışveriş Merkezi
0212 295 09 21 0312 280 35 43
   
Ankara Kayseri
Nata Vega Kayseri Park
Akşemsettin Mah.2308 Sok.No:1 Nata Vega AVM, Mamak/ANKARA Alpaslan, Orgeneral Eşref Bitlis Blv. No:10, 38030 Melikgazi/Kayseri
0312 392 91 18 0352 236 07 45
   
Konya Kahramanmaraş
Novaland Avm Maraş Piazza
Sancak Mah. Veysel Karani Cd. No:6 Konaya Novaland Outlet AVM, Selçuklu/ KONYA Şazi Bey, Haydar Aliyev Blv. No:3, 46040 Onikişubat/Kahramanmaraş
0332 502 6655 0344 235 20 20
   
Samsun Samsun
Çelikpark AVM  
Emirefendi Mah. Samsun Cad. No:103 Çelikpark AVM, Bafra / Samsun Yenimahalle, Çarşamba Cd. No:52, 55080 Canik/Samsun
0362 544 50 50  
   
Çorum Tokat
AHL Park AVM Novada Avm
Çepni Mah. Kerebi Gazi 1. cad. No:7 AHL Park AVM,  Merkez / Çorum Yeşilırmak Mah. Vali Zekai Gümüşdiş Cad. No: 3, Tokat Merkez
0364 502 65 55 0356 201 0101
   
Kastamonu Samsun
Kastamall City Mall AVM
Saraçlar Mah Stadyum Caddesi, Merkez Yol Sk. No:40 A, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun
0366 502 12 81  
   
Ordu Yozgat
Novada AVM Yozgat Novada
Şarkiye Mah. Kazım Karabekir Cad. No:40-46 Novada AVM, Altınordu / Ordu Merkez, Fatih, Adnan Menderes Blv. 182 B, 66100 Yozgat Merkez/Yozgat
0452 214 00 55 0354 502 99 66

 

 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir noktaya toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis Hizmeti almak istiyorsanız lütfen ürününüzü UPS kargo ile bedelsiz olarak altta belirtilen adrese gönderiniz. Hızlı servis politikamız gereği cihazınızın işlemleri en fazla 7 gün içerisinde tamamlanacaktır.

 

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz gönderim linki: http://kayitservis.reeder-ssh.com/ 

 

0 850 811 73 33

 

fitpro Uygulama Kurulumu Nasıl Yapılır?

 

fitpro Uygulama Kurulumu Nasıl Yapılır?

fitpro uygulamasını cihazınıza kurmak için lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz.

1. Uygulamalarınızdan Google Play Store'a giriniz.

 

2. Aşağıda gösterilen uygulama ve oyun arama alanına basınız ve fitpro yazınız.

 

3. Aşağıda da gösterilmiş olan Yükle butonuna basınız ve uygulamayı yükleyiniz. Yükleme tamamlandıktan sonra uygulamayı kullanabilirsiniz.

Eğer Google Play Store üzerinden uygulama kurulumunu gerçekleştiremiyorsanız lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz ve APK(Android Package Kit) yardımı ile uygulamayı cihazınıza kurunuz.

1. Aşağıdaki linkte bulunan APK dosyasını cihazınıza indiriniz.

Link: https://disk.yandex.com.tr/d/sCSGIuqA0cp1nw?uid=1130000056539391

Aşağıda gösterilen şekilde bildirim panelinizden dosyanın yüklenmesini takip edebilirsiniz.

2. Dosya yüklendikten sonra bildirim panelinden üzerine tıklayarak veya aşağıda gösterilen şekilde uygulamalarınızdan Files/Dosyalar'a basarak indirmiş olduğunuz dosyaya ulaşabilirsiniz.

3. Files/Dosyalar'a girdikten sonra aşağıda gösterildiği şekilde Göz at alanına geliniz ve Uygulamalar seçeneğine basınız. 

4. Daha sonra Uygulama yükleme dosyaları (APK'lar) alanına basıp indirmiş olduğunuz dosyaya ulaşınız. Aşağıda da gösterildiği gibi idirmiş olduğunuz dosyanın yanında bulunan üç noktaya basınız ve dosyayı yükleyiniz.

5. Eğer aşağıdaki gibi bir uyarı ile karşılaşıyorsanız Ayarlar'a basınız ve açılan pencerede bulunan Bu kaynaktan izin verin seçeneğini aktif hale getiriniz.

 

Sonrasında aşağıdaki gibi APK yükleme işlemine devam edebilirsiniz.

 

 

Uygulama yüklendikten sonra uygulamalarınız arasından fitpro uygulamasına girebilirsiniz.

Aşağıda da gösterildiği gibi gereken izinleri onayladıktan sonra uygulamayı kullanabilirsiniz.

 

1 - 10 arasında ürün gösteriliyor. (530)

E-Bültene Kaydolun

 

Loading...