Blog İçerisinde Arama Yap

Güncel Makaleler

P13 Blue Max 2021 Ahizeden Ses Az Geliyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max 2021 Ahizeden Ses Az Geliyor Ne Yapmalıyım?

Yapılması gereken işlemler;

Görüşme sırasında ses seviyesini yükseltmek için en üstte yer alan ses yükseltme tuşuna basınız.

Ahize üzerinde toz veya leke olması durumunda fırça yardımı ile baskı yapmadan yüzeysel olarak temizleme sağlayınız. (Ahize üzerine kesinlikle baskı yapılmamalıdır)

Kılıf veya kırılmaz camın ahize üzerine denk gelip gelmediğini kontrol ediniz. Kılıf ve kırılmaz camı çıkararak yeniden deneme sağlayınız.

Sorun devam ediyor ise cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz.

 

KVK | TEKNİK SERVİS NOKTALARI

 

 

 

İstanbul / Bakırköy

Kartaltepe Mahallesi, İncirli Caddesi İhsan Kalmaz Sokak No: 3/1-2 - 34147 Bakırköy / İstanbul
Yurtiçi Kargo No :341139940

0 212 660 59 59

İstanbul / Kartal

Soğanlık Yeni Mah. D-100 Kuzey Yanyol Caddesi, Kanat Sanayi Sitesi No: 32 (Titanic Otel Yanı) Kartal / İST
Yurtiçi Kargo No :261734527

0 216 452 84 50

Ankara

Kızılay Mahallesi, Fevzi Çakmak 1 Sokak, Oran Apartmanı No: 15/B - 06420 Çankaya / Ankara
Yurtiçi Kargo No :9002731

0 312 430 43 43

İzmir

İsmet Kaptan Mah. 1365 Sok. No: 7B Konak / İzmir
Yurtiçi Kargo No :341141000

0 232 489 59 59

Adana

Reşatbey Mah. Gazeteci Sinan Tanyıldız Sok. No: 29 Güçlü Apt. 01120 Seyhan / Adana
Yurtiçi Kargo No :341140273

0 322 457 47 71

Antalya

Etiler Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:67-B - 07040 Muratpaşa / Antalya
Yurtiçi Kargo No :311524639

0 242 243 2828

Trabzon

Cumhuriyet Mahallesi Nemlioğlu Cemal Sokak Ziya Bey Sitesi A Blok No: 16/1 - 61050 Trabzon
Yurtiçi Kargo No : 225923276
Aras Kargo No : 909208601536
Mng Kargo No : 111983

0 462 321 03 21

Samsun

Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun

P13 Blue Vodafone’ dan Vodafone’ a Yapılan Görüşmelerde Karşıdan Ses Gelmeme Sorunu Var Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Vodafone’ dan Vodafone’ a Yapılan Görüşmelerde Karşıdan Ses Gelmeme Sorunu Var Ne Yapmalıyım? 

Bu sorunun Vodafone hatlarda olmasının nedeni hattın kapsama alanının yeterli olmamasıdır. Buna bağlı olarak sinyal seviyesinde ki düşüklük seste problemler yaratmaktadır. Aynı zamanda baz istasyonlarının yetersiz bant genişliği nedeni ile  Vodafone hatlarda ses problemi gözlemlenebilmektedir.

P13 Blue Cihazım'a Güncelleme Geldiğinde Notlarım Siliniyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Cihazım'a Güncelleme Geldiğinde Notlarım Siliniyor Ne Yapmalıyım?

Yazılım güncellemesi ile birlikte mevcut olan Notlar uygulaması da güncellenerek geliştirilmiştir.

Uygulama güncellenmesinden kaynaklı yazılımınız güncellenediğinde Notlar uygulaması da güncellenerek içerisindeki notlarınız silinecektir.

Eski yazılım: 2020.08.25

Yeni yazılım: 2021.07.19

Yazılım güncellemesine onay vermeden önce Notlar uygulamasında yer alan verilerinizi yedekleyiniz.

Eski yazılım da 2020.08.25  Mevcut olan Notlar Uygulaması aşağıdaki gibidir.

Yeni yazılımda 2021.07.19  Mevcut olan Notlar Uygulaması aşağıdaki gibidir.

 

Kiddo Saatte Güvenli Alan Nasıl Oluşturulur?

Kiddo Saatte Güvenli Alan Nasıl Oluşturulur?

Uygulamaya giriş yaptıktan sonra Daha fazla seçeneğine basınız.

Ardından Güvenli alan ayarları seçeneğine giriniz.

Artı işaretine basınız

Güvenli alan mesafesini belirleyiniz.

Güvenli alan seçimini yapmanız durumunda saat alan dışına çıktığında uygulama üzerinden bildirim gelecektir.

P13 Blue Max Pro Ekrana Görüntü Gelmiyor Ne Yapabilirim?

P13 Blue Max Pro Ekrana Görüntü Gelmiyor Ne Yapabilirim?

Ekrana görüntü gelmemesi durumunda iç ekranınız darbe kırılma sıvı teması gibi nedenlerden dolayı hasar almış olabilir. Sorunun çözümü için cihazınızın teknik servise ulaşması gerekmektedir.

Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz.

KVK | TEKNİK SERVİS NOKTALARI

İstanbul / Bakırköy

Kartaltepe Mahallesi, İncirli Caddesi İhsan Kalmaz Sokak No: 3/1-2 - 34147 Bakırköy / İstanbul
Yurtiçi Kargo No :341139940

0 212 660 59 59

İstanbul / Kartal

Soğanlık Yeni Mah. D-100 Kuzey Yanyol Caddesi, Kanat Sanayi Sitesi No: 32 (Titanic Otel Yanı) Kartal / İST
Yurtiçi Kargo No :261734527

0 216 452 84 50

Ankara

Kızılay Mahallesi, Fevzi Çakmak 1 Sokak, Oran Apartmanı No: 15/B - 06420 Çankaya / Ankara
Yurtiçi Kargo No :9002731

0 312 430 43 43

İzmir

İsmet Kaptan Mah. 1365 Sok. No: 7B Konak / İzmir
Yurtiçi Kargo No :341141000

0 232 489 59 59

Adana

Reşatbey Mah. Gazeteci Sinan Tanyıldız Sok. No: 29 Güçlü Apt. 01120 Seyhan / Adana
Yurtiçi Kargo No :341140273

0 322 457 47 71

Antalya

Etiler Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:67-B - 07040 Muratpaşa / Antalya
Yurtiçi Kargo No :311524639

0 242 243 2828

Trabzon

Cumhuriyet Mahallesi Nemlioğlu Cemal Sokak Ziya Bey Sitesi A Blok No: 16/1 - 61050 Trabzon
Yurtiçi Kargo No : 225923276
Aras Kargo No : 909208601536
Mng Kargo No : 111983

0 462 321 03 21

Samsun

Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun

 

Ekran Yansıtma Özelliği Nasıl Aktif Edilir?

Ekran Yansıtma Özelliği Nasıl Aktif Edilir?

Ayarlar uygulamasına giriniz.

 

Bağlı cihazlar seçeneğine giriniz.

 

Bağlantı tercihlerine gelerek Yayınlama seçeneğine basınız. Bu şekilde yansıtma işlemini sağlayabilirsiniz.

 

 

P13 Blue ReederIM Uygulamasına Giriş Yapılamıyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue ReederIM Uygulamasına Giriş Yapılamıyor Ne Yapmalıyım?

Uygulama ön belleğinin ve depolama alanının dolu olması kaynaklı uygulamaya anlık olarak giriş yapamayabilirsiniz.  Uygulama ön belleğini ve depolama alanını temizlemek için uygulama üzerine basılı tutunuz ardından açılan Uygulama Bilgileri butonuna tıklayınız.

Depolama alanına girerek önce Ön belleği temizle ardından  ilk olarak Depolama alanını temizle seçeneğine basarak yeniden giriş sağlayınız.

 

 

 

 

 

P13 Blue Max Ön Kamera Açık Halde Konuşurken Renk Değişiyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Ön Kamera Açık Halde Konuşurken Renk Değişiyor Ne Yapmalıyım?

Yapılması gereken işlemler;

Kamera üzerinde kılıf kırılmaz cam gibi aksesuarlar mevcut ise bunları çıkararak yeniden deneme sağlayınız.

Kamera uygulamasına girerek kamera ayarlarını sıfırlayınız.

Kamera sıfırlamak için uygulama üzerine basılı tutunuz ardından uygulama üzerinde metin olarak yer alan Uygulama Bilgileri butonuna basınız.

 

Depolama Alanı ve Önbellek seçeneğine giriniz.

 

 

İlk olarak ön belleği ardından depolama alanını temizleyiniz.

Sorun devam ediyor ise cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz.

 

KVK | TEKNİK SERVİS NOKTALARI

İstanbul / Bakırköy

Kartaltepe Mahallesi, İncirli Caddesi İhsan Kalmaz Sokak No: 3/1-2 - 34147 Bakırköy / İstanbul
Yurtiçi Kargo No :341139940

0 212 660 59 59

İstanbul / Kartal

Soğanlık Yeni Mah. D-100 Kuzey Yanyol Caddesi, Kanat Sanayi Sitesi No: 32 (Titanic Otel Yanı) Kartal / İST
Yurtiçi Kargo No :261734527

0 216 452 84 50

Ankara

Kızılay Mahallesi, Fevzi Çakmak 1 Sokak, Oran Apartmanı No: 15/B - 06420 Çankaya / Ankara
Yurtiçi Kargo No :9002731

0 312 430 43 43

İzmir

İsmet Kaptan Mah. 1365 Sok. No: 7B Konak / İzmir
Yurtiçi Kargo No :341141000

0 232 489 59 59

Adana

Reşatbey Mah. Gazeteci Sinan Tanyıldız Sok. No: 29 Güçlü Apt. 01120 Seyhan / Adana
Yurtiçi Kargo No :341140273

0 322 457 47 71

Antalya

Etiler Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:67-B - 07040 Muratpaşa / Antalya
Yurtiçi Kargo No :311524639

0 242 243 2828

Trabzon

Cumhuriyet Mahallesi Nemlioğlu Cemal Sokak Ziya Bey Sitesi A Blok No: 16/1 - 61050 Trabzon
Yurtiçi Kargo No : 225923276
Aras Kargo No : 909208601536
Mng Kargo No : 111983

0 462 321 03 21

Samsun

Mimar Sinan Mah. Alparslan Bulvarı City Mall AVM No: 1 İç Kapı No: 16 Atakum / Samsun

 

 

 

P13 Blue Max Ön Kamera Açık Halde Konuşurken Renk Değişiyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Ön Kamera Açık Halde Konuşurken Renk Değişiyor Ne Yapmalıyım?

 

Yapılması gereken işlemler;

Kamera üzerinde kılıf kırılmaz cam gibi aksesuarlar mevcut ise bunları çıkararak yeniden deneme sağlayınız.

Kamera uygulamasına girerek kamera ayarlarını sıfırlayınız.

Kamera sıfırlamak için ilk olarak uygulamayı açınız.

P13 Blue Max cihazda parmak izi özelliği ayarlar kısmında mevcut olmama problemi

P13 Blue Max Cihazımda Parmak İzi Özelliği Ayarlar Uygulamasında Görünmüyor Ne Yapmalıyım?

Cihazınızı fabrika ayarlarına döndürünüz ardından tekrar kontrol sağlayınız.

Cihazınızı fabrika ayarlarına döndürmek için Ayarlar uygulamasına basınız ve Sistem seçeneğine giriniz.


Ardından Sıfırlama Seçenekleri kısmına giriniz.

 Sıfırlama Seçeneklerinden Tüm Verileri Sil seçeneğine basınız.

 

Parmak izi özelliğii Ayarlar Uygulaması Güvenlik seçeneğinde görünecektir.

 

 

 

 

 

1 - 10 arasında ürün gösteriliyor. (439)

E-Bültene Kaydolun

 

Loading...