0%

Reefit S2 Lite Cihazımın Uygulama İle Bağlantısı Kesiliyor Ne Yapmalıyım?

Cihazınıza indirmiş olduğunuz fitpro uygulaması ile akıllı bilekliğiniz arasındaki bağlantı kesiliyor ise lütfen aşağıdaki adımları uygulayarak cihazınızı telefonunuza bağladığınızdan emin olunuz.

Not: Cihazlarınız arasındaki mesafenin artması durumunda bağlantı kesilme riski artacaktır.

1. İlk olarak telefonunuzdan fitpro uygulamasına giriniz. Aşağıda da gösterilen mavi alanda cihazınızın durumunu kontrol edebilirsiniz. Cihazınız bağlamak için kırmızı ile gösterilmiş olan alana basınız.

2. Açılan pencerede çevredeki cihazların bulunduğunu görebilirsiniz. Lütfen bu cihazlar içerisinden aşağıda da gösterildiği gibi reeFITS2ML cihazınızı seçiniz.

3. Seçiminiz ardından cihazınız ile telefonunuzun bağlanabilmesi için aşağıdaki kırmızı ile gösterilen aşamalar tamamlanacaktır.

4. Aşamaların tamamlanmasından sonra cihazınız ve telefonunuz aşağıdaki gibi birbirlerine bağlanacaklardır.

Cihazınızı yukarıda gösterilen şekilde telefonunuza bağladıktan sonra lütfen birbirlerine yakın mesafe olmalarına dikkat ediniz. 

Yukarıdaki gibi bağlamanıza rağmen cihazınız ile telefonunuz arasındaki bağlantıda kesilmeler yaşıyorsanız aşağıda da gösterilen uygulamada bulunan Reset Device (Cihazı Sıfırla) ve Remove(Sil) alanlarına basmadığınızdan emin olunuz. Eğer bu alanlara bastıysanız cihazınızın bağlantısı kopabilir bu durumda lütfen yukarıdaki adımları tekrarlayarak cihazınızı tekrar telefonunuza bağlayınız.

 

Not: Yukarıda bulunan yöntemler yalnızca referans amaçlıdır. Telefonunuzdaki yöntemler telefonun markası veya yazılım sürümüne bağlı olarak değişebilir. Markası farklı olan telefonunuzda igili adımları uygulamak ve izinleri etkinleştirmek için telefonunuzun müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz tavsiye edilir.

Yukarıda belirtilen aşamaları uygulamanıza rağmen sorun yaşamaya devam ediyorsanız. Lütfen Google Play Store'a giriniz ve aşağıdaki gibi fitpro uygulamanızın güncel olup olmadığını kontrol ediniz.

Uygulamanız güncel değil ise aşağıda görmüş olduğunuz Aç butonu yerine Güncelle butonu karşınıza çıkacaktır. Lütfen Güncelle butonuna basarak uygulamayı güncelleyiniz.

Uygulamanız güncel olmasına rağmen yine sorun yaşamaya devam ediyorsanız lütfen aşağıdaki adımları takip ederek Bluetooth ayarlarınızı sıfırlayınız. Ardından cihazınızı yulkarıda gösterilen şekilde tekrar telefonunuza bağlayınız.

1. Uygulamalarınız arasından Ayarları bulunuz ve basınız.

2. Ayarlar penceresinde en alta ininiz ve Sistem seçeneğine basınız.

3. Açılan pencerede aşağıda da gösterilmiş olan Sıfırlama Seçeneklerine basınız.

4. Sıfırlama seçeneklerinden Kablosuz, mobil, Bluetooth'u sıfırla seçeneğine basınız.

 

5. Aşağıda gösterilmiş olan Ayarları Sıfırla butonuna basarak işlemi tamamlayabilirsiniz.