Ürün sepete eklendi
- Ana Sayfa
- Blog
- Sıkça Sorulan Sorular
- P13 Telefonumda donma problemi yaşıyorum
P13 Telefonumda donma problemi yaşıyorum
Merhabalar,
Telefonunuzda gereksiz uygulamalar ve telefon kullanılmadığı zamanlarda arka planda çalışan uygulamalar cihazın donmasına sebep olabilmektedir. İlk etapta arka planda çalışan uygulamalar sınırlandırılır. Sonrasında virüs taraması yapılıp zararlı uygulamalar silinir. Eğer sorun düzelmezse aşağıdaki gibi fabrika ayarlarını sıfırlama işlemi yapılır.
Bilgilerinizi yedeklemeyi unutmayınız!
https://reedersupport.zendesk.com/hc/tr/articles/115003838791-Android-Cihazdan-Bilgisayara-Dosya-Aktarmak
1 - Menüden ayarlar uygulamasına gidiniz.
2 - Ayarlar uygulamasından 'Sistem' alt sekmesine gidiniz.
3 - Sistem > Seçenekleri sıfırla
4 - 'Tüm verileri sil (fabrika ayarlarına sıfırla)'
Kategoriler
- Teknoloji Haberleri (26)
- Sıkça Sorulan Sorular (528)
- Basında Reeder (9)
Son Yazılar
Haziran 13, 2022
Çinli Ortakla Tabletten Telefona 600 Bin Cihaz Üretiyor! - OksijenHaziran 10, 2022
P13 Blue 2022 Cihazımın Hoparlöründen Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?