0%

P13 Blue Max Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

Metal ve manyetik özellikli kılıf, askı aparatı gibi aksesuar kullanımı yapıyor iseniz bu aksesuarlar sinyalde parazite neden olabilir. Aksesuarları çıkartarak sorunun giderilip giderilmediğini kontrol ediniz.

Apn (Erişim Noktası Adı) ayarlarındaki hatalar cihazın internet erişimini kısıtlayabilir. Aşağıdaki adımları uygulayarak apn ayarlarını sıfırlayarak operatör ayarlarınızı güncelleyebilirsiniz.

Ayarlara giriniz.

Ayarlardan ' SIM kartlar ve trafik yönetimi' seçeneğine giriniz.

Açılan sayfada en üstte yer alan SIM kart bilgileri ve ayarları seçeneğinin altında yer alan operatörün yer aldığı seçeneğe giriniz.

Alttan ikinci seçenekte yer alan Erişim noktası adları seçeneğine giriniz.

 

APN' ler seçeneğinin sağ üstünde yer alan 3 noktaya basınız.

 

Açılan sayfadan 'Varsayılana Sıfırla' seçeneğine basarak APN ayarlarını sıfırladıktan sonra yeniden şebekeyi kontrol ediniz.

Cihazınızda 'Sinyal Yok' hatası alıyor ise simkartınızda arızadan dolayı cihazınız simkartı görmüyor olabilir. Farklı bir simkart takarak şebekenin gelip gelmediğini kontrol ediniz.