Ürün sepete eklendi
- Ana Sayfa
- Blog
- Sıkça Sorulan Sorular
- P13 Blue Max Pro Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?
P13 Blue Max Pro Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?
P13 Blue Max Pro Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?
Kullanmış olduğunuz operatör kaynaklı(Vodafone, Turkcell, Türk Telekom) bölgedeki sinyal seviyesi az olabilir ve bu nedenle şebeke sorunu yaşayabilirsiniz. Bulunuduğunuz konumu değiştirerek yeniden deneme sağlayınız.
Sorun devam ediyor ise cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz.
Kategoriler
- Teknoloji Haberleri (26)
- Sıkça Sorulan Sorular (528)
- Basında Reeder (9)
Son Yazılar
Haziran 13, 2022
Çinli Ortakla Tabletten Telefona 600 Bin Cihaz Üretiyor! - OksijenHaziran 10, 2022
P13 Blue 2022 Cihazımın Hoparlöründen Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?