0%

P13 Blue Max Pro Lite 2022 Cihazımda Mobil Veriye Bağlanamıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max Pro Lite 2022 cihazlarda P13 Blue Max Pro Lite_V9.0_20220104 yazılımında mobil veri sorunu çözülmüştür.

Cihazınızda mobil veriye bağlanamıyorsanız lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz ve cihazınızın yazılımının güncel olduğundan emin olunuz. 

İlk olarak Ayarlar'a giriniz ve pencerede en alta inerek Sistem seçeneğini bulunuz ve basınız.

Açılan pencerede Gelişmiş seçeneğine basınız ve en altta bulunan Sistem Güncellemesi seçeneğine basınız.

Ardından açılan güncelleme penceresinde Güncellemeleri Denetle butonuna basarak sisteminizin güncel olup olmadığını öğrenebilir güncel değil ise Güncellemeleri Denetle butonu yerinde yer alacak olan Güncelle butonuna basarak güncelleme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Gerçekleştirmiş olduğunuz adımlara rağmen sorun yaşamaya devam ediyorsanız lütfen aşağıdaki linke tıklayınız ve adımları takip ederek sorununuzu çözecek olan yazılımı cihazınıza atınız.

 

P13 Blue Max Pro Lite 2022 Cihazıma Nasıl Yazılım Atabilirim?

https://reeder.com.tr/blogs/p13-blue-max-pro-lite-2022-cihazima-nasil-yazilim-atabilirim/