0%

P13 Blue Max Pro Cihazım Güncel Yazılımda Wifi'den Atıyor Ne Yapmalıyım?  

P13 Blue Max Pro Cihazınızın WiFi'den atması sorunu modemlerin çalışma frekans aralığı ile ilgili bir sorundur ve çoğunlukla modeminizden kaynaklıdır. 

 Sorunun çözümü için lütfen ilk olarak kablosuz ağ ayarlarınızı aşağıdaki adımları izleyerek sıfırlayınız.

 Uygulamalarınızda Ayarları açınız.

 

 Açılan Ayarlar sayfasında en alta inerek Sistem seçeneğine basınız.

Açılan Sistem sayfasında aşağıda da gösterilmiş olan Gelişmişe basınız. Daha sonra açılan 3 seçenekten Sıfırlama Seçeneklerine basınız.

Sıfırlama seçenekleri sayfasında en üstten bulunan Kablosuz, mobil, BT'yi sıfırla seçeneğine basınız.

Daha sonra aşağıdaki adımları izleyerek işlemi sonlandırınız.

 Sorun yaşamaya devam ediyorsanız sorununuzun çözümü için çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilir veya reeder.com.tr web sitesi üzerinden 0850 811 7333 numaralı whatsapp hattından canlı destek alabilirsiniz.

Çağrı merkezimize hafta içi 08:30 - 18:30 saatleri arasında 0850 811 7333 numaralı hattan ulaşabilirsiniz. Aradıktan sonra müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen 8'i tuşlayınız.