0%

P13 Blue Max Cihazımda 4.5G'de Şebeke Sorunu Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max cihazınızdaki şebeke sorunu şebeke anteninden kaynaklanıyor olabilir.

Şebeke anteni aşağıdaki resimlerde de görüldüğü üzere cihazınızın arka kasasında bulunmaktadır ve cihazınızın düşmesi veya herhangi bir darbe alması durumunda hasar görmüş olabilir. 

Bu sebeple yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Sorunun donanımsal olduğundan şüpheleniyorsanız telefonunuzun garanti kapsamından çıkmaması için şebeke antenlerinin bulunduğu arka kasayı lütfen açmayınız. Cihazınızın uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri
 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33