0%

P13 Blue Max 128 GB Hoparlörden Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue Max 128 GB cihazınızın hoparlöründen ses alamıyorsanız öncelikle aşağıdaki resimde gösterilmiş olan hoparlör kısmından cihazınızın düşme veya çarpma sonrasında darbe alıp almadığını lütfen konrol ediniz. 

Eğer cihazınızda herhangi bir darbe yoksa aşağıda gösterilmiş olan hoparlör kısmında toz olmadığından ve temiz olduğundan emin olunuz. Toz parçası var ise yumuşak uçlu bir fırça ile hasar vermeyecek şekilde hoparlör kısmını temizleyebilirsiniz.

Yukarıda belirtilen durumları kontrol ettiğiniz halde hala hoparlörden ses alamıyorsanız yaşamış olduğunuz sorun donanımsal olabilir. Uzman teknisyenlerimiz tarafından detaylı olarak incelenmesi için servisimize ulaşması gerekmektedir. Cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına gönderiniz.

reeder Teknik Servis Hizmetleri
 

HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderilir. servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 gün tamamlanacak.
 

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/

0 850 811 73 33