0%

P13 Blue Max 128 GB 2022 Cihazımda Arayanlar Bana Ulaşamıyor Cihazım Kapalı Görünüyor Ne Yapmalıyım?

P13 Blue 2022 cihazınız arandığınızda kapalı gözüküyorsa lütfen ilk olarak şebekenin olup olmadığını kontrol ediniz.Bulunduğunuz yerde sinyal zayıf olabilir.Kontrolleri sağladıktan sonra aşağıdaki adımları uygulayınız.

Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olunuz. Telefonunuzda eğer uçak modu açık ise size ulaşamazlar.

Ardından mobil şebekenizi kullandığınızdan emin olmak için Wi-Fi'ınızı kapatınız.

Kontrolleri yaptıktan sonra sorununuz devam ediyor ise lütfen telefonunuzu aşağıdaki adımları izleyerek fabrika ayarlarına sıfırlayınız.

Ayarlar uygulamasını açınız.Ayarlar penceresi açıldıktan sonra aşağı ininiz ve Sistem kısmına basınız.

Açılan Sistem penceresinde en altta bulunan Gelişmiş seçeneğine basınız.

Daha sonra Sıfırlama Seçenekleri kısmına basınız.

Açılan pencerede Tüm verileri sil  butonuna basınız.

Cihazınız fabrika ayarlarına çevrilmiş olacaktır.

Yukarıda verilen adımları denediğiniz halde sorununuz devam ediyorsa cihazınızın darbe alıp almadığından emin olunuz. Cihazın darbe almış olması veya düşmesi durumunda şebeke antenleri zarar görmüş olabilir.

Eğer cihazınızda bu tür bir problem olduğunu düşünüyorsanız lütfen cihazınızı aşağıdaki servis noktalarımızdan size en yakın olanına ulaştırınız.

   reeder Teknik Servis Hizmetleri    
HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir çatıda toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü şehrinizde bulunan reeDUKKAN Mağazamıza ulaştırınız.

 

Eğer şehrinizde servis noktamız bulunmuyorsa Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderiniz. Servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 günde tamamlanacaktır.

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/