0%

•Telefonunuzu alış tarihinizin üzerinden bir yıldan fazla zaman geçtiyse, bataryanın ömrünün azalmış olması muhtemeldir. Böyle durumlarda batarya şişmesi ya da iç yapısının bozulması durumlarıyla karşılaşılabilir. Bu duruma yol açabilecek bir diğer neden ise şarj kablonuzun ucunun telefonla birleştiği yer olan USB konnektör yuvasının bağlantı iletiminde sorun olması durumudur. Bu durum genelde düşme ya da sıvı teması durumlarından sonra ortaya çıkar.

•Sorunu anlayabilmek için telefonunuzu kapalı durumda 30 dakika şarjda bekletiniz. Ardından şarj alıp almadığını kontrol ediniz.

•Telefonunuzu resetleyin. Resetleme yapmak için telefonun açma-kapama tuşuna yaklaşık 20 saniye boyunca (reeder logosunu görene kadar) basınız.

Yapılan uygulamalara rağmen sorununuz devam ederse, telefonunuzun USB konektöründe ya da bataryasında arıza oluşmuş demektir. Bu durumda cihazınızı teknik servise yönlendirin.