Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
M10S Şebeke Yok Hatası Alıyorum Ne Yapmalıyım?
Farklı bir sim kart takarak tabletinizi yeniden başlatıp tekrar deneme sağlayınız.
Cihazınızınızda ki yazılımın güncel olup olmadığını kontrol ediniz. Güncel yazılım versiyonu= 20200616-1038.
Tabletinizdeki yazılım versiyonunun güncel olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki adımları uygulayınız.
Ayarlar uygulamasına giriniz.
En altta yer alan ' Sistem' seçeneğine basınız.
Ardından en üst satırda yer alan Yazılım Güncelleme seçeneğine giriniz.,
Ok ile gösterilen Yazılım Güncelleme Kontrolü seçeğine basınız ve 5 saniye bekleyiniz.
Ardından yeşil alanda Sistemin güncel olup olmadığını görebileceksiniz.
Sistem güncel olduğu halde şebek hatası devam ediyor ise cihazınızı teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz