Ürün sepete eklendi
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
Size daha iyi hizmet verebilmek için çerezleri kullanıyoruz. Yeni e-Gizlilik kurallarına kapsamında, site fonksiyonlarının doğru çalışabilmesi için sizden çerez kullanma izni istiyoruz. Daha fazla.
M10S Plus Tabletimde Şebeke Yok Hatası Alıyorum Ne Yapmalıyım?
Sorun imei numarası kayıt işleminin henüz tamamlanmamış olmasından kaynaklı oluşabilmektedir.
Cihazlarımızın imei kayıt işlemi 15 gün içerisinde sağlanmaktadır Cihazınızın imei numarasını ileterek 0850 811 7333 numaralı çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.
Sorun devam ediyor ise cihazınızı aşağıdaki teknik servis noktalarımızdan size en yakın olanına yönlendiriniz.