Ürün sepete eklendi
- Ana Sayfa
- Blog
- Sıkça Sorulan Sorular
- Google ''Hesabınızı Doğrulayın'' Sorunu - Çözüm
Google ''Hesabınızı Doğrulayın'' Sorunu - Çözüm
Merhaba ,
Cihazınızı sıfırladıktan sonra Google Guide geçilemediği durumda, ürünü wi-fi ağına bağlayarak bir önceki kurulumda kullanılan Gmail hesabı ile giriş yapılması gerekmektedir,
Eğer şifrenizi hatırlamıyor iseniz , cihaza yazılım yüklenmesi gerekiyor, yazılım yüklemek cihazına ait uygun yazılımı ve toolu bilgisayarınıza indirip , bilgisayar üzerinden işlem yapmanız gerekmektedir.
Örnek olarak aşağıda bulunan konudan nasıl yazılım yüklendiğini görebilirsiniz.
https://reedersupport.zendesk.com/hc/tr/articles/115003840512-M7-Model-Cihaza-Yazılım-Yükleme
Teşekkürler.
Kategoriler
- Teknoloji Haberleri (26)
- Sıkça Sorulan Sorular (528)
- Basında Reeder (9)
Son Yazılar
Haziran 13, 2022
Çinli Ortakla Tabletten Telefona 600 Bin Cihaz Üretiyor! - OksijenHaziran 10, 2022
P13 Blue 2022 Cihazımın Hoparlöründen Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?