Ürün sepete eklendi
- Ana Sayfa
- Blog
- Sıkça Sorulan Sorular
- Cihazım Bana Ulaşmadı Ne Yapabilirim?
Cihazım Bana Ulaşmadı Ne Yapabilirim?
Teknik servisimizde işlem süresi biten ürünler kargo birimimiz tarafından çıkış işlemleri hazırlanıp Kargo şirketine teslim edilip gönderilmektedir.
Bazı durumlarda tarafımıza gelen ürün içerisinden gönderen kişi iletişim, Adres bilgileri çıkmamaktadır bu sebeple yapılması gereken ürün kayıt işlemi yapılamamakta olup Kargo şirketinden ürün kargo bilgileri talep edilmektedir bu durum belli bir zaman almaktadır.
İşlemleri tamamlanmış olup Kargo şirketine verilen bazı ürünler yanlış adres bilgileri veya adreste bulunmayan alıcı sebebiyle teslim edilemeyip ürün tekrar tarafımıza gönderilmektedir.
Tarafımıza tekrar gelen ürünler ayrıştırılıp ürün gönderici aranıp gereken işlem yapılmaktadır.
Tarafınıza herhangi bir dönüş olmadı ve ürününüz uzun süredir size ulaşmadıysa 0850 811 7333 canlı destek ve çağrı merkezi hattımızdan bizlerle iletişime geçiniz.
Kategoriler
- Teknoloji Haberleri (26)
- Sıkça Sorulan Sorular (528)
- Basında Reeder (9)
Son Yazılar
Haziran 13, 2022
Çinli Ortakla Tabletten Telefona 600 Bin Cihaz Üretiyor! - OksijenHaziran 10, 2022
P13 Blue 2022 Cihazımın Hoparlöründen Ses Gelmiyor Ne Yapmalıyım?