0%

P13 Blue Max 128 GB Cihazım Şarj Olmuyor Ne Yapmalıyım?

Telefonunuzda bir kılıf mevcutsa çıkarınız.

Telefonun şarj girişinin tıkalı, paslı veya hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz.

Şarj aletinizde herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Adaptör ve kablonuzun hatalı veya kullanıma uygun olup olmadığını aşağıdaki görselleri takip ederek kontrol ediniz.

 

Aşağıdaki görselde adaptör uçları deformeli olduğu için prize tam oturmamıştır. Normal bağlantıda adaptör prize sağlam bir şekilde oturmuştur.

Şarj aletinizde sorun görülmediyse, şarj aletinizi farklı bir cihaza takarak test ediniz.

Bataryanız sıfırlanmış olabilir bu nedenle bataryanızı telefon kapalı  şekilde şarja takıp en az 30 dakika boyunca şarjda bekletiniz. Ardından telefonunuzu açınız ve şarj alıp almadığını kontrol ediniz.Sağlam olduğuna emin olduğunuz şarj aletiyle 30 dakika boyunca şarj ediniz.

 

Yukarıda verilen adımları denediğiniz halde sorununuz devam ediyorsa lütfen cihazınızı aşağıdaki servis noktalarımızdan size en yakın olanına ulaştırınız.

   reeder Teknik Servis Hizmetleri    
HIZLI TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
 

En hızlı şekilde servis verebilmek için Hızlı Teknik Servis Hizmeti tek bir çatıda toplanmıştır. Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü şehrinizde bulunan reeDUKKAN Mağazamıza ulaştırınız.

Bana En Yakın reeDUKKAN Mağazası Nerede?

 

Eğer şehrinizde servis noktamız bulunmuyorsa Hızlı Teknik Servis hizmeti satın almak için satın aldığınız ürününüzü UPS kargo ile ile altta belirtilen adrese gönderiniz. Servis politikamız içerisinden işlemler en fazla 7 günde tamamlanacaktır.

Kerimbey Mahallesi Organize Sanayi Bulvarı No:28 - Tekkeköy / Samsun
UPS ile ücretsiz olası bağlantı: http://kayitservis.reeder-ssh.com/